«Προς τη Σελήνη» διευρυμένη πραγματικότητα από τη Laurie Anderson

«Προς Σελήνη» διευρυμένη πραγματικότητα από. Με αφορμή τον εορτασμό των 50 χρόνων από την ημέρα που ο άνθρωπος περπάτησε σε αστρικό σώμα εκτός της Γης, το κοινό μπορεί να ταξιδέψει στο απώτερο δι…. «Προς Σελήνη» διευρυμένη πραγματικότητα από. Με αφορμή τον εορτασμό των 50 χρόνων από την ημέρα που ο άνθρωπος περπάτησε σε αστρικό σώμα εκτός της Γης, το κοινό μπορεί να ταξιδέψει στο απώτερο δι…. ροη

Με αφορμή τον εορτασμό των 50 χρόνων από την ημέρα που ο άνθρωπος περπάτησε σε αστρικό σώμα εκτός της Γης, το κοινό μπορεί να ταξιδέψει στο απώτερο διάστημα με το έργο διευρυμένης πραγματικότητας της Λόρι Άντερσον (Laurie Anderson) «Προς τη Σελήνη».

Το έργο -η πρωτοπόρα Αμερικανή καλλιτέχνης το εξέλιξε από κοινού με τον Ταϊβανέζο καλλιτέχνη Χσιν-Τσιέν Χουάνγκ- παρουσιάζει μια φανταστική εικόνα του δορυφόρου της Γης, χρησιμοποιώντας μια συγχώνευση εικόνων και μεταφορών από την ελληνική μυθολογία, τη λογοτεχνία, την επιστήμη, τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας και τη σύγχρονη πολιτική κατάσταση. Το αποτέλεσμα είναι ένα 15λεπτο ταξίδι στο οποίο περιλαμβάνονται αστερισμοί με σχήμα βιολογικών οργανισμών που έχουν εκλείψει και λέξεις όπως «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» που σχηματίζονται ανάμεσα στα αστέρια. Οι θεατές ταξιδεύουν ανάμεσα σε δεινοσαύρους που μεταμορφώνονται σε κάντιλακ. Κάποια στιγμή, η Σελήνη παρουσιάζεται σαν μια δυστοπική χωματερή πλαστικών απορριμμάτων και πυρηνικών αποβλήτων. Το «Προς τη Σελήνη», με τα άστρα να εκρήγνυνται, καταλήγει σε ένα θέαμα με πυροτεχνήματα, αλλά μόνον αφού το εικονικό σώμα του θεατή-αστροναύτη χαθεί, περιστρεφόμενο, μέσα στα βάθη του διαστήματος.

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Με αφορμή τον εορτασμό των 50 χρόνων από την ημέρα που ο άνθρωπος περπάτησε σε αστρικό σώμα εκτός της Γης, το κοινό μπορεί να ταξιδέψει στο απώτερο διάστημα με το έργο διευρυμένης πραγματικότητας της Λόρι Άντερσον (Laurie Anderson) «Προς τη Σελήνη».

Το έργο -η πρωτοπόρα Αμερικανή καλλιτέχνης το εξέλιξε από κοινού με τον Ταϊβανέζο καλλιτέχνη Χσιν-Τσιέν Χουάνγκ- παρουσιάζει μια φανταστική εικόνα του δορυφόρου της Γης, χρησιμοποιώντας μια συγχώνευση εικόνων και μεταφορών από την ελληνική μυθολογία, τη λογοτεχνία, την επιστήμη, τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας και τη σύγχρονη πολιτική κατάσταση. Το αποτέλεσμα είναι ένα 15λεπτο ταξίδι στο οποίο περιλαμβάνονται αστερισμοί με σχήμα βιολογικών οργανισμών που έχουν εκλείψει και λέξεις όπως «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» που σχηματίζονται ανάμεσα στα αστέρια. Οι θεατές ταξιδεύουν ανάμεσα σε δεινοσαύρους που μεταμορφώνονται σε κάντιλακ. Κάποια στιγμή, η Σελήνη παρουσιάζεται σαν μια δυστοπική χωματερή πλαστικών απορριμμάτων και πυρηνικών αποβλήτων. Το «Προς τη Σελήνη», με τα άστρα να εκρήγνυνται, καταλήγει σε ένα θέαμα με πυροτεχνήματα, αλλά μόνον αφού το εικονικό σώμα του θεατή-αστροναύτη χαθεί, περιστρεφόμενο, μέσα στα βάθη του διαστήματος.