Νέο Ford Puma: Εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση και τεχνολογικές καινοτομίες στην εξοικονόμηση ενέργειας

Νέο Ford Puma: Εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση και τεχνολογικές καινοτομίες στην εξοικονόμηση ενέργειας
Η Ford αποκάλυψε σήμερα το νέο Ford Puma, το οποίο αποτελεί ένα συμπαγές crossover με εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση και καλό ωφέλιμο χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 456 λίτρα. Είναι ένα από τα οκτώ ηλεκτροκίνητα μοντέλα τα οποία η Ford φέρνει φέτος στην Ευρώπη, συνθέτοντας για τους αγοραστές της γηραιάς ηπείρου στην κατηγορία των κόμπακτ crossover αυτοκινήτων μια ιδανική λύση.

Αναγνωρίζοντας τα πλεονεκτήματα του νέου Puma στους τομείς της υβριδικής τεχνολογίας, του σχεδιασμού, της ασφάλειας, της οδικής συμπεριφοράς και της πρακτικότητας, τα μέλη της επιτροπής του καταξιωμένου θεσμού «Car of The Year» έδωσαν σήμερα την πρόκριση στο νέο crossover μοντέλο της Ford συμπεριλαμβάνοντάς το στη λίστα των 7 φιναλίστ που θα διεκδικήσουν την προσεχή περίοδο τον τίτλο του «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2020».

Το νέο Puma θα αρχίσει να πωλείται στο τέλος της χρονιάς και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford που βρίσκεται στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, μετά από σχετική επένδυση ύψους σχεδόν 1,5 δισ. ευρώ από το 2008 μέχρι και σήμερα.

Διαθέτει σπορτίφ σχεδίαση, χαμηλή και κεκλιμένη οροφή και άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα, ενώ διακρίνεται για τις πλευρικές επιφάνειες και τα διογκωμένα τόξα των θόλων των τροχών.

Με δεδομένο ότι η Ford έχει ανακοινώσει ότι όλα τα μοντέλα της που θα λανσαριστούν από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση, οι αγοραστές του νέου Puma θα είναι από τους πρώτους που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τα οφέλη της προηγμένης, ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ που συνεργάζεται άριστα με τον τρικύλινδρο κινητήρα καύσης 1.0L EcoBoost χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια. Αυτό το σύστημα επανεκκινεί τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου, δηλαδή όσο διαρκεί το ανοιγόκλειμα του ματιού. Αυτό επιτρέπει στην τεχνολογία Auto Start-Stop του Puma EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 χλμ./ώρα ή ακόμα και με σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost των 125 ίππων θα προσφέρει εκπομπές CO2 131 g/km και κατανάλωση 5,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ μία diesel έκδοση και ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα πλαισιώσουν την γκάμα μετά το λανσάρισμα του μοντέλου.

Το νέο crossover της Ford θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από τις αρχές του 2020 με την προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης Ford EcoBoost Hybrid 48V.

Κ.Π.

 

©Πηγή: amna.gr