Στ. Τσόλης: Έχουμε χάσει μόνο 4 από τα 90.000 δρομολόγια

Στ. Τσόλης: Έχουμε χάσει μόνο 4 από τα 90.000 δρομολόγια
“Μέχρι σήμερα έχουμε εκτελέσει 90.000 δρομολόγια και τα χαμένα ήταν μόνο τέσσερα. Εκτελούμε το έργο μας στο 100%”, δήλωσε ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Στέφανος Τσόλης, στη συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή “Απλά επικίνδυνοι“, μέσα από τη συχνότητα του Flash 99.4. Ο κ. Τσόλης μίλησε για τις γραμμές των ΚΤΕΛ και αναφέρθηκε στην κακή κατάσταση που επικρατεί στον ΟΑΣΘ, που οδηγεί τη Θεσσαλόνίκη σε αδιέξοδο.

“Τα ΚΤΕΛ κινούνται με 1,43 ευρώ το χλμ, και ο ΟΑΣΘ με 3,93”

“Όλοι ξέρουμε ότι στην Ελλάδα, οι διαδικασίες δεν γίνονται γρήγορα όπως θα έπρεπε. Η γραφειοκρατία επικρατεί σε όλα, και αυτός είναι ο λόγος που καθυστερούμε. Το αρχικό σχέδιο λέει για 25 γραμμές. Ήδη έχει κλείσει το κείμενο της σύμβασης, που την Τετάρτη φεύγει για το ελεγκτικό συνέδριο. Το ΚΤΕΛ ήδη εκτελεί εδώ και οκτώ μήνες έξι γραμμές, με εξαιρετικά λεωφορεία. Μέχρι σήμερα έχουμε εκτελέσει 90.000 δρομολόγια και τα χαμένα ήταν τέσσερα. Εκτελούμε το έργο μας στο 100%”.

Όπως ανέφερε ο κ. Τσόλης, δημιουργούνται 350 νέες θέσεις εργασίας, ενώ τα κριτήρια με τα οποία επιλέγονται οι οδηγοί είναι πολύ αυστηρά. “Περνάμε από σκληρή εξέταση τους οδηγούς που θα προσλάβουμε. Με αυτό το έργο που έχει αναλάβει το ΚΤΕΛ για τα επόμενα τρία χρόνια, θα αποφέρει αποταμίευση 115.000.000 ευρώ. Αν το εκτελούσε ο ΟΑΣΘ, με τα κοστολόγια που κινείται σήμερα, θα ξόδευε περίπου αυτό το ποσό. Τα ΚΤΕΛ κινούνται με 1,43 ευρώ το χλμ, ενώ τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ με 3,93“.

“Για τη σημερινή κατάσταση του ΟΑΣΘ ευθύνονται άπαντες”

Ερωτηθείς σχετικά με το πότε θα τεθούν σε λειτουργία τα καινούργια λεωφορεία, ο κ. Τσόλης απάντησε τα εξής: “Ήδη έχουμε 80 λεωφορεία από τα 120. Σε δέκα μέρες θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε, αλλά χρειάζεται να γίνει μια διαδικασία. Πρέπει να υπογραφτεί η σύμβαση, να τοποθετηθούν ακυρωτικά μηχανήματα στα λεωφορεία, να μπει η τηλεματική. Στη χειρότερη περίπτωση μέχρι αρχές Φεβρουαρίου, το έργο θα έχει ξεκινήσει. Ίσως σταδιακά μπούνε και γρηγορότερα κάποιες γραμμές. Είναι μεγάλος ο αριθμός των λεωφορείων και χρειάζεται χρόνος”.

Σε ερώτηση σχετικά με το αν ο ΟΑΣΘ θα λειτουργούσε καλύτερα με ιδιωτικό καθεστώς, και αν η κρατικοποίηση λειτούργησε αρνητικά, ο κ. Τσόλης δήλωσε πως “δεν δημιουργήθηκαν όλα τα προβλήματα την τελευταία τετραετία. Για τη σημερινή κατάσταση που είναι τραγική ευθύνονται άπαντες”.

Αναλυτικά όσα είπε ο κ. Τσόλης εδώ: