Το Fiat Panda CNG αποτελεί ευχάριστη έκπληξη ως προς την οικονομία καυσίμου και την ευκολία των μετακινήσεων

Όταν μιλάς για ένα Fiat Panda τότε συνειρμικά σου έρχεται στο μυαλό η οικονομία καυσίμου, η ευκολία μετακίνησης στις πόλεις και το χαμηλό κόστος κτήσης του αυτοκινήτου. Όταν όμως αναφέρεσαι για το Fiat Panda CNG, τότε άμεσα διαπιστώνεις ότι έχεις να κάνεις με μια ιδιαίτερη έκδοση, που διαθέτει όλα τα προηγούμενα προτερήματα σε υπέρτατο βαθμό.

Δοκιμάσαμε τη συγκεκριμένη έκδοση για να διαπιστώσουμε την αυτονομία, την κατανάλωση, τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά του οχήματος σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση. Αρχικά διαπιστώνεις ότι έχεις το ίδιο αυτοκίνητο, με το γνώριμο ιταλικό ντιζάιν, την οδηγική συμπεριφορά και τις επιδόσεις.

Εξωτερικά δεν υπάρχει καμιά απολύτως διαφορά από το συμβατικό μοντέλο. Φώτα, μάσκα, εσωτερικό, ταμπλό είναι ακριβώς τα ίδια. Το μόνο που αλλάζει είναι το κουμπί στην κεντρική κονσόλα. Στην έκδοση υγραερίου υπάρχει ένα επιπλέον κουμπί για την επιλογή του καυσίμου, ενώ διαφορά υπάρχει και στο πορτάκι του ανεφοδιασμού που έχει την υποδοχή για το υγραέριο. Οπτικά είδαμε μια μικρή διαφορά στις πίσω αναρτήσεις, οι οποίες είναι περισσότερο υπερυψωμένες, προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο τρόπο στο αυξημένο βάρος του ρεζερβουάρ υγραερίου. Το ρεζερβουάρ υγραερίου γεμίζει με 12 κιλά καυσίμου, ενώ η έκδοση διαθέτει και ρεζερβουάρ βενζίνης 35 λίτρων. Και οι δύο τύποι καυσίμου δίνουν στο μοντέλο πάνω από 850 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ αυτό που κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση είναι ότι με τα 12 κιλά υγραερίου ο οδηγός μπορεί να διανύσει από 240 έως 320 χιλιόμετρα με ένα μόλις γέμισμα ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Απόσταση ιδιαίτερα ικανοποιητική, αν αναλογιστεί κανείς ότι θα δαπανήσει κοντά στα 10 ευρώ για να διανύσει τα συγκεκριμένα χιλιόμετρα.

 

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.